På facebook-gruppen “DFF Netsalg” er der blevet stillet forslag om, at den enkelte frimærkeklub kan oprettes som bruger på dff-netsalg.dk. Dette muliggør, at en frimærkeklub kan sælge ud af en modtaget donation eller gennemføre et anvisningssalg. Forslaget blev drøftet og godkendt på DFFs bestyrelsesmøde den 26. januar 2021.
I forlængelse heraf indskrives en ny bestemmelse i ”regler og vilkår for dff-netsalg.dk”:
Oprettelse af klub som bruger
En frimærkeklub tilsluttet Danmarks Filatelist Forbund har mulighed for at oprette sig bruger med adgang til at købe og sælge på dff-netsalg.dk.
Ved registreringen som bruger skal opgives klubbens navn (i feltet: Fornavn), et personnavn (i feltet: Efternavn), en kontaktadresse, mail og telefonnummer. Endvidere skal felterne ”betalingsanvisning” og ”standard faktura besked” udfyldes.
Efter aftale med administrator for dff-netsalg.dk kan klubben få tildelt kategori med eventauktion.
Bestyrelsen for den pågældende frimærkeklub er ansvarlig for retmæssig anvendelse af brugernavn, password/adgangskode og de via brugernavnet foretagne transaktioner.
Det ligger som en forudsætning i ovenstående tekst, at en bestyrelse for en frimærkeklub kan oplyse flere personer om brugernavn og password/adgangskode. Dette vil muliggøre at flere personer har adgang til at oprette lots på dff-netsalg.dk.
Hvis du har spørgsmål, så skriv til Team Netsalg på ”kontakt os” på www.dff-netsalg.dk
Modtag vores spændende nyhedsbrev

Modtag spændende indhold når vi udsender vores DFF nyhedsbreve. Du kan afmelde dig til enhver tid.

Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve og godkender DFF’s betingelser